Studniówka 2014

05-01-2014

Poloneza czas zacząć
Poloneza czas zacząć

W styczniu 2014 roku uczniowie Jabłonek, którzy w tym roku szkolnym kończą naukę w szkołach ponadgimazjalnych, bawili się na corocznym balu – studniówce.

Przyszli maturzyści zaprosili na swój bal oprócz najbliższych przyjaciół i rodziców, liczne grono nauczycieli i wychowawców.

Uroczystość rozpoczął tradycyjnie polonez, w wykonaniu tegorocznych maturzystów. W przygotowaniu układu tanecznego pomogła nam pani Marzena, dzięki niej tegoroczny taniec wypadł doskonale!

Następnie zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć program artystyczny, w skomponowaniu którego pomogli nam pan Stanisław Badeński i Pan Czesław Kurek (bardzo dziękujemy!).

Po uroczystej kolacji zaczęła się zabawa do białego rana. Dziękujemy siostrze Judycie za użyczenie nam sali na całonocną zabawę oraz pomoc organizacyjną.

Przygotowania były bardzo czasochłonne i wymagały wiele inwencji jednak efekt wart był poświęcenia takiej ilości czasu.

Całą noc spędziliśmy w niepowtarzalnej atmosferze dzięki wsparciu wszystkich zaangażowanych w tę uroczystość czas ten pozostanie w naszej pamięci, jako najpiękniejsze wydarzenie naszego szkolnego życia.

Katarzyna Marek


zdjęcia: MarcinMagieraFOTO

Poloneza czas zacząć

Wspólny taniec

Pora na część artystyczną

Tańcząca para

Nasi maturzyści

wróć

Pierwszy robot
Pierwszy robot

 Nasi uczniowie na zawodach robotyki

W sobotę 3 marca drużyna dwóch uczniów Technikum Informatycznego wzięła
udział w ogólnopolskich zawodach robotyki Robomaticon. Dawid Kowalski i
Kamil Wiśniewski z klasy trzeciej zaprogramowali robota zbudowanego
przez Kacpra Kamzelskiego z klasy drugiej. Robot otrzymał nazwę ALF.
Wystartowali w konkurencji LegoSumo, w której wygrywa robot, który
zepchnie przeciwnika z ringu. Robot ALF zakwalifikował się do drugiego
etapu. Na sześć walk wygrał trzy pojedynki. Było to pierwsze zetknięcie
uczniów z programowalnymi zestawami EV3 firmy LEGO i pierwszy start w
zawodach robotyki. Na zawodach było dużo wystawców sprzętu robotycznego,
wiele ciekawych konstrukcji z różnych konkurencji w robotyce, a walkom
towarzyszyło mnóstwo emocji i radości. Uczniowie są bardzo
zainteresowani takim praktycznym wykorzystaniem nauki języka programowania.